Schade melden

Snel geregeld!

Heeft u schade?

Wanneer u schade heeft is het van groot belang dat u vanaf het eerste moment op de juiste wijze handelt. U dient de schade binnen 24 uur, telefonisch of per email aan ons te melden. Vanaf dat moment kunnen wij u verder adviseren en begeleiden.

Bij alle schade’s is het noodzakelijk dat wij zo snel mogelijk een schade-aangifteformulier van u ontvangen.

Let op: Heeft u te maken met schade door ziekte, overlijden, pech of ongeval?

Neem dan eerst contact op met de alarmcentrale van uw motorrijtuigenverzekering of reisverzekering.

** Het telefoonnummer van uw alarmcentrale staat vermeld op uw verzekeringspas en op uw polis **

Downloads

Aandachtspunten in geval van schade

  • Bij diefstal/inbraak is het van groot belang dat u aangifte doet bij de politie;
  • Indien u bij een ongeval betrokken raakt waarbij gewonden zijn, dan wel meerdere partijen betrokken zijn, schakel dan eveneens de politie in;
  • Bij autoschade dient u samen met de tegenpartij de voorzijde van het Europese schadeformulier in te vullen. Het formulier dient door beide partijen ondertekend te worden. De achterzijde van het schadeformulier dient u zelf in te vullen, te ondertekenen en aan Rozeboom en Koezema te retourneren;
  • Bij autoschade door een (nog) onbekende dader kunt u onder bepaalde voorwaarden gebruik maken van het Waarborgfonds Motorverkeer. De schade dient te alle tijden door een ander motorrijtuig veroorzaakt te zijn. U dient tevens aangifte te doen bij de politie en er moeten minimaal 2 getuigen zijn die uw bevindingen kunnen bevestigen;
  • Bij reis/annuleringsschade is het in veel gevallen belangrijk dat u overleg voert met de alarmcentrale van de verzekeringsmaatschappij, bijvoorbeeld wanneer u onverhoopt moet terugkeren naar Nederland of bij een ongeval. Het telefoonnummer van de alarmcentrale staat op uw verzekeringspas en polis. Bij diefstal/verlies van uw reisbagage dient u altijd aangifte te doen bij de politie en vraag hierbij altijd om een bewijs van aangifte of het proces verbaal.

Wat onze klanten van ons vinden

"Deskundig, accuraat, oog voor situatie"
Dhr. Mulder
9,4 Nieuwe verzekering
"Een zeer nette afhandeling en goede communicatie. Een adviseur die er voor u is"
Dhr. Bos
10,0 Schade afhandeling
"Duidelijk verhaal en geen gezeur. Gewoon zoals het moet"
Dhr. Veldman
9,5 Schade afhandeling
"Goeie adviseurs en persoonlijk contact is prima en kleinschalig want ze weten wie je bent"
Dhr. van Vliet
10,0 Schade afhandeling
"Goede bereikbaarheid en optimale begeleiding en service!"
Dhr. Lange
10,0 Schade afhandeling
"Kan zich bijzonder goed inleven in de klant"
9,8 Schade afhandeling
"Ongekend snelle en correcte afwikkeling, dit is de reden dat je een tussenpersoon hebt"
9,8 Schade afhandeling
"Na het ontdekken van de schade zijn we direct goed geholpen en bij gestaan door de Best en Rozeboom. We zijn dezelfde dag nog door verwezen naar de schade expert en deze heeft vervolgens gehandeld. Binnen een aantal dagen was alles hersteld. Communicatie was hierin super."
10 Schade afhandeling
"Bij Rozeboom en Koezema heb je niet het idee dat het om geld draait maar om service en het de klant naar de zin maken. Goed advies, passend voor je leef- en woonsituatie van dat moment. Goede nazorg, keurige uitleg en altijd verifiëren of je begrijpt waarvoor je gaat tekenen. Geen addertjes onder het gras. Absoluut aan te bevelen. "
Mw. van Gennep - Moeken
9,7 Nieuwe verzekering
"Mijn man heeft alles geregeld voor zijn overlijden, ik heb er niet zo veel verstand van. Ben zeer tevreden over de hulp en hoe zij mij hebben bijgestaan."
7,7 Nieuwe verzekering